Holiday Club Saariselän kylpylähotelli avaa ovensa 27.7.

15.7.2021

Holiday Club Saariselän huolto- ja kunnostustyöt päättyvät 26.7. ja hotellimajoitus sekä kylpylä avautuvat ennakoitua aiemmin 27.7.

27.7. alkaen

• Hotellin vastaanotto avoinna ma–su klo 7–22
  • Kylpylä avoinna ma–su klo 14–21.
  • R-kioski ja Gant- ja matkamuistomyymälä palvelevat päivittäin klo 7–22
  • Poikkeuksellisesti tarjoamme supistetun aamiaisen 28.–30.7. Alkaen 31.7. tarjolla normaali aamiainen.
  • Ravintola Rakka on toistaiseksi suljettu.

Mikäli varauksesi Saariselällä peruuntui, mutta lomasi pohjoisessa ei, on hotellimajoitus taas mahdollinen 27.7. alkaen. Varauksen voit tehdä verkossa tai puhelimitse asiakaspalvelusta, 0300 870 900 ma–pe 9–17, la 9–14. Puhelun hinta: 0,49 €/min + pvm/mpm.

Mikäli sinulla on kysyttävää lomailuusi Holiday Club Saariselällä liittyen, voit olla yhteydessä suoraan vastaanottoomme sähköpostitse, reception.saariselka@holidayclub.fi, tai puhelimitse, 0300 870 969 ma–su klo 9–21.

Tervetuloa lomailemaan taas Holiday Club Saariselälle!

Holiday Club seuraa jakuvasti koronavirustilannetta

Kaikki Holiday Clubin lomakohteet ovat auki ja palvelevat asiakkaita. Henkilökuntamme on ohjeistettu jokaisessa toimipisteessämme korona-ajan toimintaohjeilla. Huomioimme asiakkaidemme turvallisuuden ja loman onnistumisen jokaisella palvelualueella. Katso tästä joustavat varausehtomme ja lomakohteidemme turvallisuusohjeet. Kohdekohtaiset aukioloajat löydätte 'kohteet'-välilehdeltä nettisivuiltamme. (Päivitetty 15.7.2021)